laupäev, 14. mai 2011

Videotöötluse ülesanne

Kuigi panen postituse alles nüüd üles, oli see teema mul juba varem töös/ valmis. Seda enam, et valisime rühmatööks vabavaralised ekraanisalvestajad. Varasemalt ma sellelaadsete vahenditega kokku puutunud ei olnud ja seetõttu oli see üks huvitavamaid ülesandeid antud aine raame (viitamine oli ka). Movie Maker´ iga olen varasemalt teinud ja see on mul päris käpas.
Esialgu soovisin kasutada programmi Wink, aga vaatamata loetud materjalidele ja pusimisele, ei suutnud mina sellega asist asja valmis saada. Mart Laanpere loengus oli põgusalt juttu Jing võimalustest ja vaatluspraktikal osaledes tegin läbi informaatikatundide tutvust  Screencast-O-Matic vahendiga. Koduse ülesande tegemiseks valisin aga CamStudio. Pusisin sellega päris ise, sest tehnilistel põhjustel ei osalenud ma praktikumil. Mulle see vahend väga meeldis, kuigi millegipärast ei saanud ma algul heli tööle. Võib-olla oli viga arvutis, aga pärast pisukest konsultatsiooni, sain kõik ilusti jooksma. Kuna ma pole tegevõpetaja, siis on natuke harjumatu teha kolme asja korraga: rääkida, liigutada hiirt ja jälgida, et asi tuleks enamvähem. Enne kui asine asi tule, tegin u 15 mikriproovi. Ja muidugi teemavalik on omaette teemaJ. Mina tegin salvestamisest, kuna praktika käigus tekkis mul küsimus- miks näidati õpilastele ainult ühte salvestamise viisi? Ja selline ta saigi....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar