pühapäev, 12. detsember 2010

Reflektsioon

Ideaalis ma ei saaks/ ei tohiks isegi seda postitust siia kirjutada, kuna pean lahendama täiendavaid ülesandeid. Seda hinnet ei pane ma iseendale, niisiis ikkagi kriban.
Eesmärgiks oli  uute teadmiste omandamine/ jagamine kolleegidega- selle eesmärgi täitsin ja rohkemgi veel. Ainest saadud teadmisi olen kajastanud 3 teise õppeaine kodustes töödes ning neid hinnati positiivse tulemusega, seega olen selle eesmärgi vähemalt enda jaoks täitnud.
Strateegiad- loengutes osalesin 90% protsenti, seega sain vist hakkama. Kodused tööd tegin ära, aga ei esitanud neid õigeaegselt, graafikus püsimisega oli mul raskusi, see ei olnud nii planeeritud- aga...välja kukkus ikka nii. Kas ma tahtsin seda, kindlasti mitte. Õnneks on mul keegi, keda veel süüdistada ja kellele etteheiteid teha seoses aine hindega- tööandja, kes lähetas mind paikadesse, kus lihtsalt pole võimalik veebiõpet teostada. Kas tulemus oleks olnud teine, kui olekin pidanud lugema raamatut ja posti teel oma käsitsi kirjutatud kodused ülesanded ära saatma, võibolla, aga ma ei hakkaks oletusi tegema. Ajajuhtimist ja -planeerimist pean veel õppima. Rühmatöös oma panuse andmine mitte alla 90%- omast arust andsin 100%, aga jällegi ei läinud arvesse. Mis tegin valesti- ei teinud oma tööd avalikult, kuigi tööd ju tegin ja ei arvestanud asjaoluga, et mu rühmakaaslased vaatamata korduvale tagantutsitamisele ei tundnud huvi rühmatöö vastu..
Mis mulle ei meeldinud- see, et rühmatöö tegemiseks planeeritud isikkoosseisust otsustasid osad, et viskavad püssi põõsasse. Enne viskamist oleks olnud viisakas sellest ka teavitada, mitte tuimalt telefon levist välja viia. Aga no kogemuse võrra jällegi rikkam, edaspidi oskan sellega arvestada.
Mis mulle meeldis- aine meeldis, teadmised meeldisid, uudsus meeldis, praktiline kasutatavus meeldis.
Mida ma poleks tahtnud- „nn avalikku poomist”- selleks, et hinnata ajapanustamist rühmatöösse, oleks eelnevalt pidanud tutvuma asjaoludega, okas on hinges, aga õnneks läheb see üle. Iga halb on millekski hea!
Kena jõuluaega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar